Cariera si dezvoltare profesionala continua

In spatele rezultatelor pe care le obtinem la LC Learning & Consulting sta o echipa energica, muncitoare, ambitioasa si nonconformista. Gandim si cautam solutii inedite pentru clientii nostri.

Un post la LC Learning & Consulting presupune gandire creativa, munca asidua, seriozitate si stimulare intelectuala.

 

Oportunitati diversificate

Avand o gama foarte diversificata de servicii precum livrarea de traininguri, servicii de consultanta pentru inceperea sau dezvoltarea unei afaceri, consultanta pentru accesarea proiectelor din surse europene.

Gasesti mai jos posturile noastre disponibile. Fa click pe „+” pentru o scurta descriere a acestora.

Functie: Consultant in management si fonduri nerambursabile
Locatie: Cluj Napoca
Tip contract: Full time

Descrierea postului
In aceasta pozitie vei avea ca principale atributii:

    • Scrierea cererilor, proiectelor si planurilor de afaceri pentru clientii companiei in scopul atragerii fondurilor nerambursabile (nationale, europene, granturi etc) conform legislatiei in vigoare si normelor de aplicare.
    • Gestionarea relatiilor cu organismele intermediare, finantatorii si alti stakeholderi.
    • Intocmirea documentatiei pentru tragerea fondurilor.
    • Implementarea si monitorizarea proiectelor castigatoare.

Cerinte specifice

 

    • Studii superioare economice.
    • Capacitate foarte buna de comunicare verbala si relationare cu clientii.
    • Simt pentru detaliul semnificativ.
    • Cunostinte de limba engleza.
    • Cunostinte foarte bune operare PC (pachetul Microsoft Office, Microsoft Project, Microsoft PowerPoint).
    • Capacitate foarte buna de organizare si planificare a activitatii.
    • Abilitati foarte bune de comunicare in scris si tehnoredactare a documentelor.

Responsabilitati principale

    • Analizarea si intelegerea cerintelor specifice ale clientilor.
    • Prezentarea ideilor si conceptelor intr-un stil clar, atractiv, folosind tehnici eficiente de comunicare verbala si non-verbala, atat in cadrul formal cat si in cel informal.
    • Cautarea activa a unor mijloace noi si corespunzatoare de diagnosticare si planificare a proiectelor.
    • Intocmirea si redactarea cererilor, proiectelor si planurilor de afaceri conform legislatie in vigoare si normelor de aplicare.
    • Managementul eficient de proiect, controlul asupra obiectivelor, termenelor si bugetelor.
    • Identificarea, cuantificarea si controlarea problemelor care pot afecta finalizarea proiectului.
    • Respectarea criteriilor de calitate ale companiei.
    • Verificarea conformitatii documentatiei finale cu legislatia in vigoare si normele de aplicare existente.

Functie: Asistent/a formator
Locatie: Cluj Napoca
Tip contract: Full time

Descrierea postului
In aceasta pozitie vei avea ca principale atributii:

    • Elaborarea, redactarea si tiparirea materialelor de training (suport de curs, diplome etc).
    • Gestionarea comunicarii cu participantii si companiile.
    • Oferirea sugestiilor si recomandarilor pentru imbunatatirea trainingurilor.
    • Identificarea nevoilor de training ale companiilor si angajatilor.
    • Planificarea programelor de training si asigurarea infrastructurii necesare.
    • Gestionarea relatiilor cu ANC.

Cerinte specifice

    • Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare (ultimul an licenta sau masterat).
    • Abilitati foarte bune de comunicare verbala si scrisa.
    • Cunostinte despre principiile de invatare in cazul adultilor.
    • Cunostinte de limba engleza.
    • Cunostinte medii spre avansate in utilizarea aplicatiilor Excel, Word, PowerPoint si Google Docs.
    • Capacitate foarte buna de organizare si planificare a activitatii.
    • Capacitate buna pentru munca in echipa si individual.
    • Perseverenta, initiativa si spirit de observatie dezvoltat.
    • Disponibilitate la deplasari in tara.

Functie: WordPress wizard
Locatie: Cluj Napoca
Tip contract: Full time

Descrierea postului
In aceasta pozitie vei avea ca principale atributii:

    • Actualizarea si administrarea domeniilor web și platformelor WordPress
    • Crearea de pagini noi si optimizarea celor existente.
    • Imbunatatirea functionalitatilor, navigarii si informatiilor domeniilor web detinute
    • Realizarea de studii pe cuvinte cheie
    • Optimizarea paginilor pentru motoarele de căutare (SEO)
    • Crearea de sales funnels și landig pages pentru atingerea diferitelor obiective.
    • Gestionarea newsletterului și blogurilor.
    • Crearea unui dashboard pentru fiecare domeniu web,

Cerinte specifice

    • Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare (ultimul an licenta sau masterat).
    • Abilitati foarte bune de comunicare verbala si scrisa.
    • Cunostinte de baza despre PHP, WordPress, JavaScript constituie un avantaj.
    • Cunostinte despre gestionarea si optimizarea campaniilor Google Ads, Facebook Ads constituie un avantaj.
    • Cunostinte de baza in ceea ce priveste webdesignul si graphic designul.
    • Cunostinte despre instrumente de colectare a datelor si monitorizare a traficului (Google Analytics, Mouse Flow etc) constituie un avantaj.
    • Cunostinte avansate de limba engleza.
    • Cunostinte medii spre avansate in utilizarea aplicatiilor Excel, Word, PowerPoint si Google Docs.
    • Capacitate foarte buna de organizare si planificare a activitatii.
    • Capacitate buna pentru munca in echipa si individual.
    • Perseverenta, initiativa si spirit de observatie dezvoltat.
    • Disponibilitate la deplasari in tara.

    Numele (obligatoriu)

    Adresa de email (obligatoriu)

    Numaru de telefon

    Pozitia pentru care aplici

    Ataseaza CV