Descrierea programului

În cadrul acestui apel de proiecte sunt vizate inițiative care să conducă la consolidarea culturii digitale în cadrul întreprinderilor, să transforme și să îmbunătățească experiența utilizatorilor și consumatorilor, să favorizeze analiza și luarea deciziilor pe baza datelor sau să conducă la eficientizarea activităților derulate.

Digitalizarea IMM-urilor va viza atât organizarea și planificarea producției, a activităților administrative ale firmelor, cât și digitalizarea proceselor tehnologice. În acest sens, se finanțează investiții de natura imobilizărilor corporale (mijloace fixe) și necorporale cu scopul anterior menționat, precum și servicii digitale, pentru creșterea utilizării tehnologiei informației și comunicațiilor și care respectă condițiile de eligibilitate.

Condiții eligibilitate

Aplicarea în acest program se poate face doar cu respectarea cumulata a tuturor condițiilor de mai jos. Nerespectarea oricăreia din aceste condiții conduce la eliminarea proiectului în etapa evaluării administrative.

  • Societatea să se încadreze în categoria IMM-urilor.

  • Să aibă sediul social în regiunea Nord-Vest a României

  • A înregistrat profit din exploatare (>0 lei) cel puțin în anul fiscal anterior (2023)

  • Codul CAEN pentru care se aplică trebuie înscris la firmă și autorizat la sediul identificat ca loc de implementare

  • Locul de implementare trebuie să fie în regiunea Nord-Vest (pot fi două sau mai multe locuri de implementare)

  • Deții dreptul asupra imobilului în care se va implementa investiția: proprietate, contract de comodat, închiriere, locațiune

Activități eligibile

script validare caen in functie de lista

Obligații

Pe durata implementării proiectului, cât și pe durata perioadei de sustenabilitate va trebui să îți asumi ca rezultat suplimentar cel puțin 7 din următorii indicatori:

  • min 50% din angajați au asigurat accesul la Internet

  • achiziția serviciilor pentru implementarea soluțiilor din partea specialiștilor IT

  • asigurarea unei conexiuni la Internet de min 30 MBps

  • min 20% din angajați vor avea dispozitive mobile de accesare a Internetului

  • realizarea unui website de prezentare

  • realizarea unui website cu funcționalități complexe

  • prezență activă în social media

  • achiziționarea serviciilor de promovare pe Internet

  • achiziționarea serviciilor de cloud mediu-ridicat

  • implementarea unui sistem automatizat de transmitere a facturilor electronice

  • min 1% vânzări online din cifra de afaceri totală

  • min 10% din totalul vânzărilor online să fie către persoane fizice

SUMAR

Perioadă:
Buget total:
Buget proiect:
Beneficiari finanțați:
Beneficiari eligibili:
CAEN eligibile:
Contribuție proprie:
Tip finanțare:
Sursă finanțare:
Procedură selecție:
Durată implementare:
Mecanism financiar:
Ultima actualizare:

PROGRAM

30.07 – 07.10.2024
19.306.216,00 euro
20.000 – 100.000 euro
minim 167 
IMM-uri Nord Vest 
număr limitat de CAEN 
10% -20%
ajutor de minimis
PR NV 21-27
competitivă
9 luni
Cereri rambursare
30.07.2024

Cheltuieli eligibile

Criterii selecție proiecte

Linia de finanțare este una competitivă, ceea ce înseamnă că proiectele sunt alese pentru finanțare în ordinea descrescătoare a punctajelor.

Proiectele depuse care vor parcurge cu succes etapa de evaluare tehnico-financiară și care ating punctajele pragurilor de calitate aferente intervalelor de timp prestabilite vor fi propuse spre contractare.

Proiectele care în urma evaluării tehnico-financiare obțin mai puțin de 70 de puncte sau un punctaj inferior cu o diferență mai mare de 2 puncte față de punctajul alocat automat de sistemul electronic la depunere vor fi respinse.

30.08.24 Etapa 1 proiecte cu peste 98 pct
28.09.24 Etapa 2 proiecte cu peste 95 pct
13.10.24 Etapa 3 proiecte cu peste 90 pct
28.10.24 Etapa 4 proiecte cu peste 85pct
12.11.24 Etapa 5 proiecte cu peste 70pct

Află gratuit în câteva minute dacă această linie de finanțare este pentru afacerea ta și care sunt șansele reale de succes în câștigarea unei finanțări nerambursabile în acest program.

Corectitudine

La LC Learning & Consulting ne mândrim cu faptul că folosim practici corecte, etice și legale , prin intermediul cărora am reușit să atragem 103.789.980 euro pentru clienții noștri. Procesele și metodele digitalizate de lucru prin care folosim bots, crawlers, AI sau alte aplicații special dezvoltate pentru creșterea șanselor de succes, a câștiga timp și a elimina erorile umane.

Salvează timp, nervi și bani acum!

Programează-te o discuție online de 30 min și află rapid și clar dacă această linie de finanțare este potrivită pentru tine și care ar fi șansele de succes înainte să începi demersurile pentru depunerea unui proiect.

Profesionalism

Cei care au lucrat cu noi ne-au apreciat pentru expertiza, experiența și eficiența de care am dat dovadă. Faptul că sunt împreună cu noi de multa vreme și abia așteaptă sa vorbească despre experiențele pozitive pe care le-au avut este o dovadă suplimentară a profesionalismului nostru. Dacă ai întrebări legate de serviciile noastre clienții de mai sus au fost de acord să îți răspundă oricărei întrebări. Tot ce trebuie să faci este să ne spui cu care din ei dorești să discuți.

Transparență

Transparența este fundamentul tuturor interacțiunilor noastre. Te informăm despre fiecare pas al procesului, de la planificare până la implementare, oferindu-ți o imagine clară și detaliată a evoluției proiectului.

Ne angajăm să îți oferim estimări realiste și să menținem o comunicare deschisă și onestă, astfel încât să poți lua decizii informate și să ai așteptări realiste. Transparența și profesionalismul nostru îți vor oferi liniștea că proiectele tale sunt în mâini sigure și competente.

781 de clienți mulțumiți

Investiție necesară

Verificarea condițiilor de eligibilitate și a șanselor de succes

  • Evaluarea criteriilor de eligibilitate
  • Estimarea punctajului și propunerea de soluții pentru îmbunătățire
  • Evaluarea eligibilității cheltuielilor
  • Furnizarea soluțiilor pentru creșterea șanse

1.000 lei

* cheltuială eligibilă, ce se achită din bugetul proiectului în limita a 41.740 lei
** se achită într-o singură transă înainte de începerea analizei

Întocmirea documentației și depunerea proiectului

  • Întocmirea documentelor financiare (plan de investitii, buget, cash flow, bilanț simplificat etc)
  • Realizarea studiului de piață
  • Scrierea planului de afaceri
  • Completarea declarațiilor
  • Completarea cererii de finantare si a anexelor
  • Depunerea documentației online și/sau offline în termen
  • Transmiterea clarificărilor și documentelor precontractare

12.500 lei

* cheltuială eligibilă, ce se achită din bugetul proiectului în limita a 41.740 lei
** se achită în două tranșe, la semnarea contractului și la finalizarea documentației, înainte de transmitere

Asistență în implementarea proiectului

  • Asistență în întocmirea raportarii tehnice: verificarea si realizarea rapoartelor de progres, rapoartelor de activitate, documentelor de angajare ale experților din proiect, fiselor de pontaj, livrabilelor, declarațiilor, activităților de informare și publicitate etc
  • Verificarea sau realizarea procedurilor necesare desfășurării proiectului
  • Urmărirea gradului de realizare a indicatorilor proiectului
  • Urmarirea activităților proiectului (gantt)
  • Încărcarea informațiilor si documentelor în platforma finanțatorului
  • Asistenta în realizarea actelor adiționale, notificarilor și comunicarilor oficiale adresate autoritatii finantatoare
  • Asistența în cadrul vizitelor de monitorizare

37.500 lei

* cheltuială eligibilă, ce se achită din bugetul proiectului în limita a 41.740 lei
** se achită în două tranșe: 34% după semnarea contractului de finanțare, 66% proporțional cu fiecare cerere de rambursare