inovare

R&D

PRNV.21-27.121

medtech

Poveste de succes

3D Zala Medical

Tehnologii pentru fabricarea implanturilor 3D personalizate

Mihai Șelariu a fondat Zala Medical, un start-up lansat în 2023, care dezvoltă implanturi personalizate 3D pentru reabilitări ortopedice, îmbunătățind calitatea vieții pacienților. A început în 2011 cu un laborator de imagistică maxilo-facială și a fondat în 2017 un centru de printare 3D pentru chirurgie stomatologică.

0 lei
valoarea proiectului
0FTE
persoane angajate
0
inovații generate
0 luni
Durată implementare

Despre proiect

Proiectul reprezintă o inițiativă inovatoare în domeniul tehnologiei medicale, axată pe dezvoltarea soluțiilor de printare 3D pentru implanturi personalizate. Scopul principal este să sporească capacitatea de cercetare și inovare și să întărească competitivitatea întreprinderilor mici și mijlocii, contribuind astfel la avansul sectorului medical și economic.

Proiectul își propune să implementeze tehnologii avansate prin achiziționarea de echipamente și software de ultimă generație, esențiale pentru producția de implanturi personalizate. De asemenea, include angajarea de cercetători specializați, pentru a susține dezvoltarea și implementarea acestor soluții.

Activitățile proiectului

Aceste servicii te vor ajuta să decizi dacă îndeplinești condițiile de eligibilitate și care sunt șansele de succes și dacă merită să faci demersurile pentru a aplica pentru această finanțare: Împreună vom:

  • Evalua criteriile de eligibilitate.
  • Estima punctajul proiectului și vom găsi soluții pentru maximizarea acestuia.
  • Evalua eligibilitatea cheltuielilor aferente proiectului tău.
  • Identifica soluții pentru creșterea șanselor de succes.
Aceste servicii includ, dar fără a se limita la, următoarele:

  • Întocmirea documentelor financiare precum: planul de investitii, bugetul, cash flow-ul, previziunile financiare etc.
  • Realizarea studiului de piață.
  • Scrierea planului de afaceri.
  • Completarea declarațiilor.
  • Completarea cererii de finantare si a anexelor.
  • Depunerea documentației în termen.
  • Transmiterea clarificărilor și documentelor precontractare, dacă este cazul.
Serviciile de asistență în implementarea proiectului, includ fără a se limita la acestea, următoarele:

  • Asistență în întocmirea raportarii tehnice
  • Verificarea si realizarea rapoartelor de progres, rapoartelor de activitate
  • Verificarea documentelor de angajare ale experților din proiect, fiselor de pontaj, livrabilelor, declarațiilor
  • Realizarea activităților obligatorii de informare și publicitate.
  • Verificarea respectării sau realizarea procedurilor necesare desfășurării proiectului.
  • Realizarea procedurilor de achiziție conform legislației în vigoare.
  • Urmărirea gradului de realizare a indicatorilor proiectului.
  • Urmarirea activităților proiectului (gantt).
  • Realizarea notificărilor sau actelor adiționale.
  • Încărcarea informațiilor si documentelor în platforma finanțatorului.
Serviciile de asistență în implementarea proiectului, includ fără a se limita la acestea, următoarele:

  • Asistență în întocmirea raportarii tehnice
  • Verificarea si realizarea rapoartelor de progres, rapoartelor de activitate
  • Verificarea documentelor de angajare ale experților din proiect, fiselor de pontaj, livrabilelor, declarațiilor
  • Realizarea activităților obligatorii de informare și publicitate.
  • Verificarea respectării sau realizarea procedurilor necesare desfășurării proiectului.
  • Realizarea procedurilor de achiziție conform legislației în vigoare.
  • Urmărirea gradului de realizare a indicatorilor proiectului.
  • Urmarirea activităților proiectului (gantt).
  • Realizarea notificărilor sau actelor adiționale.
  • Încărcarea informațiilor si documentelor în platforma finanțatorului.

Distribuția cheltuielilor

Servicii de la A la Z

Categorii cheltuieli

Tipuri cheltuieli

Provocări

Servicii de la A la Z

0%
șanse de recuperare a banilor
0
timp economisit
0%
șanse de recuperare a banilor
0
timp economisit

Servicii furnizate

Servicii de la A la Z

În cadrul acestui proiect au fost asigurate servicii complete de consultanță începând cu dezvoltarea și rafinarea conceptului, identificarea liniei de finanțare potrivite, continuând cu analiza eligibilității și șanselor de succes, identificarea partenerilor cheie și finalizând cu managementul proiectului, respectiv raportarea post-implementare.

Proiectul a fost implementat în perioada 19.06.2020 – 14.05.2022. Denumirea proiectului este „Programe de formare şi psiho-educaţionale bazate pe modele de prevenţie şi intervenţie inovative în sănătatea emoţională”, COD MYSMIS 121344, co-finanţat prin FEDR și Programul Operaţional Competitivitate (POC).

Asistență contractare
Managementul proiectului
Raportarea post-implementare

Mihai Șelariu

Consultanța lor a fost crucială în înțelegerea complexității proiectului. Au clarificat detaliile finanțării, le-am transpus in pași concreți și clar de urmat, combinând expertiza de business cu înțelegerea cercetării pe care vrem să o dezvoltăm.