inovare

R&D

POC 14-21

psihologie

Poveste de succes

Pentru Cuplu

Platformă de leadership în sănătate emoțională și de cuplu

Domnica Petrovai este psiholog clinician și psihoterapeut, cu peste 20 de ani de experiență în consilierea familială și terapia cuplului. A fondat Mind Education și Școala pentru Cuplu, oferind programe bazate pe cercetări științifice. Este și autoarea cărții Iubește și fii iubit/ă.

0 lei
valoarea proiectului
0
persoane angajate
0
inovații generate
0 luni
Durată implementare

Despre proiect

Școala Pentru Cuplu reprezintă o inițiativă unică în România, axată pe susținerea cuplurilor și familiilor prin programe psiho-educaționale bazate pe cercetări științifice. Platforma își propune să inspire și să ofere resurse pentru a ajuta cuplurile să facă față provocărilor relaționale, contribuind la crearea unui mediu în care relațiile sănătoase și armonioase sunt promovate.

Prin intermediul proiectului se oferă programe și resurse menite să îmbunătățească sănătatea emoțională a cuplurilor și familiilor. Aceste programe, denumite evidence-based, sunt fundamentate pe rezultate de cercetare și se concentrează pe prevenția și intervenția în problemele emoționale. De exemplu, programul „Trai în doi” (Trai în doi) este conceput pentru a ajuta cuplurile să-și redescopere pasiunea și bucuria de a fi împreună, oferind instrumente pentru a depăși momentele de criză.

Activitățile proiectului

Această activitate a vizat:

  • Dezvoltarea și validarea experimentală a unui model pilot de prevenție și intervenție psihologică pentru copii și adolescenți în domeniul sănătății emoționale în școală.
  • Dezvoltarea și validarea experimentală a unui model pilot de prevenție și intervenție psihologică pentru părinții copiilor și adolescentilor în domeniul sănătății emoționale și a unui program psihoeducational.
  • Dezvoltarea și validarea experimentală a unui model pilot de prevenție și intervenție psihologică pentru părinți singuri – mame sau tați în domeniul sănătății emoționale și a unui program psihoeducațional.

În cadrul acestei activități a fost vizate următoarele rezultate:

  • Dezvoltarea de strategii de diagnostic și analiză a de dezvoltare ale părinților și cuplurilor, a vulnerabilitatilor și resurselor cu scopul dezvoltării unor servicii de intervenție psihologică specializată pentru parinți.
  • Cercetare calitativă și cantitativă cu privire la sănătatea emoțională a copiilor și adolescenților.
  • Cercetare calitativă și cantitativă cu privire la sănătatea emoțională a părinților copiilor și adolescentilor – familii mono și biparentale.
  • Cercetare calitativă și cantitativă cu privire la cupluri care se confruntă cu aspecte legate de sănătatea emoționala

Această etapă a proiectului s-a concentrat pe:

  • Realizarea de noi programe de prevenție, intervenție psihologică și psihoeducaționale pentru copii, adolescenți, părinți și cupluri în domeniul sănătății emoționale.
  • Punerea în aplicare a programelor inovative de prevenție, intervenție și psihoeducaționale.
  • Diseminarea programelor inovative de prevenție, intervenție și psihoeducaționale.

Distribuția cheltuielilor

pe categorii de cheltuieli

pe tip de cheltuieli

Provocări

Găsim soluții pentru majoritatea provocărilor tale

Servicii furnizate

Servicii complete de consultanță de la A la Z

În cadrul acestui proiect au fost asigurate servicii complete de consultanță începând cu dezvoltarea și rafinarea conceptului, identificarea liniei de finanțare potrivite, continuând cu analiza eligibilității și șanselor de succes, identificarea partenerilor cheie și finalizând cu managementul proiectului, respectiv raportarea post-implementare.

Proiectul a fost implementat în perioada 19.06.2020 – 14.05.2022. Denumirea proiectului este „Programe de formare şi psiho-educaţionale bazate pe modele de prevenţie şi intervenţie inovative în sănătatea emoţională”, COD MYSMIS 121344, co-finanţat prin FEDR și Programul Operaţional Competitivitate (POC).

Dezvoltarea conceptului proiectului
Identificarea liniei de finanțare potrivită
Analiza eligibilității și șanselor de succes
Întocmirea și depunerea documentației
Managementul proiectului
Raportarea post-implementare

Domnica Petrovai

Să văd cum idea mea, o scânteie la început, prinde viață, sens și formă într-un proiect coerent și credibil a fost ca atunci când un sculptor transformă un bloc de piatră într-o operă de artă. Doar atunci am înțeles rolul și importanța unui consultant adevărat.