PCIDIF

R&D

consorții

național

PCIDIF 21-27 / 112

Proiecte CDI pentru consorții între parteneri publici și privați

15.000.000€ pentru proiecte CDI cu minim 4 parteneri

Sinteza programului

Descrierea programului

Apelul se adresează consorțiilor tematice formate din minim 3 IMM și un institut de cercetare public sau privat. În cadrul acestui apel de proiecte sunt vizate proiecte complexe de CDI, care oferă soluții la probleme cu impact național, identificate în strategia de specializare inteligentă națională.

Activitățile proiectului vor viza dezvoltarea unei soluții de la concept la piață (TRL 2- TRL 9) prin consolidarea inițiativelor integrate, respectiv colaborări multi-actor, cu scopul creării unor rețele performante de cercetare. Descarcă ghidul aflat în consultare PCIDIF 112.

Condiții eligibilitate

Aplicarea în acest program se poate face doar cu respectarea cumulata a cel puțin condițiilor de mai jos de către toți partenerii.

IMM

  • Se încadrează în una din categoriile: microîntreprindere, întreprindere mică sau întreprindere mijlocie conform Regulamentului CE 2014/651.

  • Are sediul sau o sucursală în România la momentul plății ajutorului.

  • Societatea NU este în stare de faliment, insolventa sau dizolvare.

  • NU are obligații de plată nete neachitate în termen, către bugetul de stat și respectiv bugetul local pentru sediul social și toate punctele de lucru în ultimele 12 luni.

  • NU are fapte înscrise în cazierul fiscal legate de cauze referitoare la obținerea și utilizarea fondurilor europene și/sau a fondurilor publice naționale.

  • NU se încadrează în categoria întreprinderilor în dificultate în anul fiscal anterior depunerii cererii de finanțare.

  • NU se află în stare de faliment sau insolvență, NU face obiectul unei proceduri de lichidare sau de administrare judiciară, NU se află în situații similare.

INSTITUT CDI

  • Este înregistrat și își desfășoară activitatea în România.

  • Este organizație de cercetare în conformitate cu definiţiei Comisiei Europene (2014/C 198/01).

  • NU are obligații de plată nete neachitate în termen, către bugetul de stat și respectiv bugetul local pentru sediul social și toate punctele de lucru, în ultimele 12 luni.

  • NU are fapte înscrise în cazierul fiscal legate de cauze referitoare la obținerea și utilizarea fondurilor europene și/sau a fondurilor publice naționale.

  • Deține în etapa de contractare dreptul asupra imobilului/lor (teren și construcții) vizat de către proiect.
  • NU se află în stare de faliment sau insolvență, NU face obiectul unei proceduri de lichidare sau de administrare judiciară, NU se află în situații similare.

Cheltuieli eligibile

Salariu net, contribuții angajat și contribuții angajator

Cheltuieli cu deplasarea personalului angajat

Mijloace fixe, obiecte de inventar, materii prime și consumabile.

Licente, drepturi de proprietate intelectuală.

Achiziție imobile comerciale sau spații de lucru.
Construirea, extinderea sau modernizarea spațiilor de lucru.
Cheltuieli neprevăzute aferente lucrărilor de construcții.
Servicii externalizate cu serviciile de cercetare și dezvoltare.
Servicii de consultanță pentru managementul tehnic și financiar al proiectului.
Cheltuieli generale de administrație care pot include: cu chiriile, utilitățile și alte cheltuieli administrative în valoare de 7% (forfetar) din valoarea cheltuielilor eligibile.
Servicii de informare și publicitate obligatorii.
Abonamente, cotizații și acces la baze de date.
Servicii de audit financiar.

Activități eligibile

Grafic Gantt Adaptat
Cercetare industrială*
A1. Cercetare industrială*
Dezvoltare experimentală
A2. Dezvoltare experimentală
Inovare produs / proces
A3. Inovare produs / proces
A4. Introducere în producție
A4. Introducere în producție
A5. Introducere pe piață*
A5. Introducere pe piață*
A6. Management de proiect
A6. Management de proiect
0
6
12
18
24
30
36 luni

781 de clienți mulțumiți

Clienții noștri au un lucru în comun, toți au fost mulțumiți de serviciile și colaborarea cu noi.

Oferim servicii pe care clienții noștri le apreciază zi de zi. Am lucrat cu peste 781 de persoane și afaceri, ajutându-i să-și ducă ideile mai departe.

Suntem mândri să contribuim la succesul lor și ne dedicăm să aducem aceeași excelență fiecărui nou client care ni se alătură.

Profesionalismul lor este impresionant, iar rezultatele vorbesc de la sine. Am reușit să obținem tot ce ne-am propus datorită lor. A fost o experiență excelentă!
Dan Chisu, Dentavision SRL

Impresionați de dedicarea echipei. Ne-au ghidat perfect prin tot procesul de obținere a finanțării. Foarte recomandat!

Cristian Dascalu, Biz Hub SRL

Datorită sprijinului lor, am obținut un grant de 50.000 €, care ne-a permis să investim în echipamente noi și să ne extindem operațiunile. În plus, am primit suport continuu pentru a ne asigura că respectăm toate cerințele finanțatorului. Recomand cu căldură oricui caută servicii de consultanță profesioniste.

Mihai Rotaru, Caloria

Au fost profesioniști, punctuali și direcți. Au explicat totul pe înțelesul nostru și ne-au ajutat să obținem banii pentru extinderea localului. Mulțumim!

Tania și Sorin , Very Burger

Am reușit să obținem finanțarea nerambursabilă datorită echipei de consultanță. Experiența și suportul lor au fost esențiale pentru succesul nostru. Recomand cu încredere!

Tibi Fuleki, Fuleki Glass

Datorită lor (echipa LC) am navigat rapid și fără probleme hățișurile proiectelor cu finanțare nerambursabilă.

George Toman, Code 4 Nord SRL
Am primit siguranța, ghidajul și soluțiile profesioniste de care aveam nevoie într-un proiect a carei implementare a fost mai complexă și dificilă decât m-am așteptat.
Andrei Faur, Fabrit Global
Florin Bar

Nu credeam că e posibil, dar datorită lor, proiectul nostru a primit finanțare. Sunt profesioniști și foarte prietenoși!

Florin Bar, Optima Med

Un ajutor de neprețuit! Ne-au simplificat viața și am obținut finanțarea mult mai ușor decât ne așteptam. Mulțumim!

Adina Schmidt, Schmidt Arhitectura

O experiență grozavă! Am obținut finanțarea dorită și am simțit că suntem pe mâini bune pe tot parcursul procesului.

George Dragne, Floating Software

Servicii de top și oameni de calitate! Am reușit să obținem finanțarea datorită lor. Mulțumim din suflet!

Paul și Viorica Petri, MeatUP

Datorită lor, am obținut finanțarea necesară și am putut să ne dezvoltăm proiectul. Sunt cei mai buni în ceea ce fac!

Raluca Breban, Demetra Boutique

Servicii complete de la A la Z

Aceste servicii te vor ajuta să decizi dacă îndeplinești condițiile de eligibilitate și care sunt șansele de succes și dacă merită să faci demersurile pentru a aplica pentru această finanțare: Împreună vom:

  • Evalua criteriile de eligibilitate.
  • Estima punctajul proiectului și vom găsi soluții pentru maximizarea acestuia.
  • Evalua eligibilitatea cheltuielilor aferente proiectului tău.
  • Identifica soluții pentru creșterea șanselor de succes.
Aceste servicii includ, dar fără a se limita la, următoarele:

  • Întocmirea documentelor financiare precum: planul de investitii, bugetul, cash flow-ul, previziunile financiare etc.
  • Realizarea studiului de piață.
  • Scrierea planului de afaceri.
  • Completarea declarațiilor.
  • Completarea cererii de finantare si a anexelor.
  • Depunerea documentației în termen.
  • Transmiterea clarificărilor și documentelor precontractare, dacă este cazul.

Serviciile de asistență în implementarea proiectului, includ fără a se limita la acestea, următoarele:

  • Asistență în întocmirea raportarii tehnice
  • Verificarea si realizarea rapoartelor de progres, rapoartelor de activitate
  • Verificarea documentelor de angajare ale experților din proiect, fiselor de pontaj, livrabilelor, declarațiilor
  • Realizarea activităților obligatorii de informare și publicitate.
  • Verificarea respectării sau realizarea procedurilor necesare desfășurării proiectului.
  • Realizarea procedurilor de achiziție conform legislației în vigoare.
  • Urmărirea gradului de realizare a indicatorilor proiectului.
  • Urmarirea activităților proiectului (gantt).
  • Realizarea notificărilor sau actelor adiționale.
  • Încărcarea informațiilor si documentelor în platforma finanțatorului.

Salvează timp, nervi și bani acum!

Programează-te la o discuție online și află rapid, sigur și clar dacă această linie de finanțare este potrivită pentru tine și care ar fi șansele estimate de succes.

De ce să lucrezi cu noi

Experiență

Echipa noastră are peste 60 de ani de experiența cumulată în domeniul accesării fondurilor nerambursabile naționale și internaționale, iar expertiza noastră acoperă toate etapele de implementare a unui proiect și se întinde pe domenii diferite de la agricultură, producție, prelucrare până la formare, medical sau cercetare-dezvoltare. Această experiență a condus la obținerea uneia din cele mai mari rate de succes din industrie (87%) și implementarea cu succes a peste 750 de proiecte.

Granții

Oferirea de garanții 100% este una din cele mai mari păcăleli în domeniu scrierii proiectelor și planurilor de afaceri pentru atragerea surselor de finanțare nerambursabilă. Este imposibil în mod cinstit și legal ca cineva să îți ofere o garanție a succesului de 100% în accesarea finanțărilor nerambursabile de orice fel.

În absenta unor garanții solide cea mai buna metoda pentru a evalua calitatea serviciilor de consultanta o reprezintă verificarea referințelor obținând informații direct de la clienții care au contractat serviciile de consultanță.