[vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_single_image image=”7894″ alignment=”center” border_color=”grey” img_link_large=”” img_link_target=”_self” img_size=”full”][vc_wp_text title=”Cui se adreseaza acest training de vanzari?”]

  • Managerilor de vanzari, indiferent de domeniul de activitate;
  • Personalului din vanzari cu functii de executie, indiferent de domeniul de activitate;
  • Oricarei persoane care doreste sa dezvolte o cariera in domeniul vanzarilor.

[/vc_wp_text][vc_separator color=”grey” align=”align_center”][vc_wp_text title=”Modulele parcurse in cadrul trainingului de vanzari”]

Identificarea clientilor

Primul si cel mai important pas al procesului de vanzari. Calitatea si intensitatea efortului pe care il depui in aceasta faza determina succesul tau ca si agent de vanzari. Acest modul raspunde unor intrebari precum: unde gasesc clientii potentiali? cum segmentez piata tinta? care sunt cele mai bune surse de informare?

Prospectarea telefonica

Zambetul, vocea, tonalitatea vor fi principalele subiecte dezbatute in acest modul, pentru ca fiecare telefon de vanzari pe care il faci sa te duca cu un pas mai aproape de obiectiv: obtinerea intalnirilor. De asemenea, vei invata sa eviti obstacolele pe care comunicarea telefonica le ridica, printr-o pregatire inteligenta.

Vizitele inopinate

Vizitele inopinate sunt un mod eficient de a folosi la maximum a timpul. In plus, vor deveni o placere dupa ce vei invata tehnica celor 9 pasi pentru realizarea cu succes a unei vizite de vanzari.

Vanzarea fata in fata

Acest modul te va invata tehnici de relaxare a clientului pentru crearea unei atmosfere propice vanzarii, semnificatiile limbajului nonverbal, care sunt cele mai eficiente intrebari care iti aduc vanzarea, eliminarea din vocabular a cuvintelor care blocheaza vanzarea, tehnica prezentarii in 15 secunde, precum si multe alte tehnici de persuasiune.

Rezolvarea obiectiilor

De cele mai multe ori, clientii tergiverseaza procesul tau de vanzare. Inventeaza adesea scuze pentru a nu cumpara ceea ce vinzi sau altfel spus obiectii. Parcurgand acest modul, vei invata o tehnica eficienta de clarificare si depasire a oricarei obiectii, principalele obiectii ridicate de clienti si antidotul pentru fiecare in parte.

Tehnici de finalizare a vanzarilor

Care sunt semnalele subconstiente de aprobare a vanzarii pe care clientii ti le transmit? Cum determini un client nehotarat sa cumpere pe loc? Care sunt tehnicile de manipulare a clientului pentru obtinerea unui raspuns pozitiv?

Planificarea si monitorizarea vanzarilor (pentru manageri)

Acest modul raspunde urmatoarelor intrebari: cum stabilim un plan de vanzari? Cum monitorizam planul de vanzari? Care sunt programele informatice de gestiune a relatiilor cu clientii? Care sunt rapoartele esentiale activitatii de vanzari? Care este frecventa de intocmire a rapoartelor de vanzari?

Recrutarea si coaching-ul agentilor de vanzari (pentru manageri)

Cum identificam si recrutam persoanele potrivite pentru meseria de vanzator? Cum rezolv dilema: personalitatea sau abilitate? Cum stabilim un target motivant pentru fiecare agent si pentru echipa? Cum integram un agent nou in echipa de vanzari? Cum actionam atunci cand un agent bun de vanzari a intrat intr-un con de umbra? Cum motivam echipa de vanzari pentru atingerea potentialului maxim?

[/vc_wp_text][vc_separator color=”grey” align=”align_center”][vc_wp_text title=”Ce trebuie sa faci in continuare?”]

[/vc_wp_text][/vc_column][/vc_row]