training time management

Scapa de stresul si presiunea cauzate de un time management deficitar. Acest training te va invata sa:organizarea eficienta a timpului

  • Iti cresti productivitatea;
  • Folosesti Microsoft Outlook pentru organizarea eficienta a zilei de lucru;
  • Urmaresti mai eficient sarcinile proprii si cele delegate;
  • Gestionezi optim proiectele in care esti implicat;
  • Reduci stresul si presiunea la locul de munca.

Angajeaza-ne pentru acest training

Obisnuiesti sa muncesti ore suplimentare? Ai sentimentul ca sunt prea multe sarcini de indeplinit pentru o zi de lucru? Uiti sarcini importante? Simti stres si presiune in mod frecvent la serviciu? Daca ai raspuns cu da la majoritatea intrebarilor trebuie sa stii ca acestea sunt simptomele unui time management gresit.

Majoritatea oamenilor sunt coplesiti de sarcinile pe care le au de rezolvat si au sentimentul ca nu le ajunge timpul pentru a le realiza. Pe masura ce incearca sa rezolve din sarcini, constata ca apar, asemanator valurilor marii, alte sarcini. Din cauza acestui lucru, nu reusesc sa finalizeze ceea ce si-au propus. Organizarea deficitara a timpului determina aparitia stresului, petrecerea de ore suplimentare la birou si o productivitate in scadere.

Acest training se bazeaza pe principiile MYWN (Management-Your-Work-Now) ale lui Michael Linenberger si ale lui David Allen, unii dintre cei mai influenti scriitori pe tema productivitatii.

Trainingul “Time management cu Microsoft Outlook” se adeseaza:

  • Persoanelor care muncesc frecvent ore suplimentare;
  • Managerilor care au dificultati in delegarea si urmarirea sarcinilor date subordonatilor;
  • Managerilor care practica managementul reactiv;
  • Angajatilor care depasesc frecvent termenele de realizare a sarcinilor sau proiectelor;
  • Angajatilor care nu stiu sa spuna “NU” sarcinilor acordate de superiori;
  • Oricarei persoane care doreste sa invete cum sa gestioneze eficient timpul de lucru.

Participand la acest training vei invata despre:

  • Principiile de baza ale unui time management sanatos (prioritizarea sarcinilor, rezolvarea sarcinilor in ordinea prioritatilor incepand cu cele mai importante, organizarea agendei zilnice pentru 80% din timpul alocat s.a.m.d.);
  • Configurarea aplicatiei Microsoft Outlook pentru cresterea eficientei si productivitatii la locul de munca;
  • Utilizarea eficienta a casutei de email;
  • Organizarea, prioritizarea si monitorizarea eficienta a task-urilor;
  • Reducerea stresului si presiunii la locul de munca.