Fundamentul crearii unei culturi orientate inspre client il reprezinta intelegerea asteptarilor clientilor, furnizarea unor servicii peste asteptari si asumarea rolului de emisar al clientului. Aratand o atitudine serviabila, manifestand interes real pentru nevoile clientilor si fiind respectuos conduci clientii din starea de multumiti in entuziasti si sustinatori.

Pare usor, insa companiile de succes stiu ca gradul de multumire al clientilor deriva dintr-o serie de factori interconectati care conduc pe o parte la fidelizarea acestora, iar pe alta parte la o profitabilitate crescuta a afacerii.

Oferindu-le clientilor tai experiente exceptionale atunci cand cumpara de la tine, reprezinta cea mai puternica unealta de marketing de care poti dispune.

Cui se adreseaza?

Serviciile noastre de se adreseaza cu preponderenta afacerilor, managerilor si angajatilor din HORECA, supermarket-uri, magazine de articole vestimentare, magazine de electronice si electrocasnice,  domeniul medical, sportiv sau telecomunicatii care doresc crearea unei culturi organizationale orientata inspre client si fidelizarea clientiilor prin oferirea unor servicii exceptionale.

Trainingurile si serviciile Customer Service va oferi participantilor cunostintele necesare pentru a dezvolta o atitudine responsabila si orientata inspre client, iar companiilor strategiile si procedurile necesare pentru obtinerea unor rezultate exceptionale in relatiile cu clientii.

BASIC

Training ideal pentru dezvoltarea cunostintelor si abilitatilor de baza in domeniul relatiilor cu clientii. Se adreseaza persoanelor care intra in contact direct cu clientii companiei (angajati receptii, ospatari, barmani, casieri, call center etc).

PROFESSIONAL

Training dedicat profesionistilor experimentati pentru perfectionarea abilitatilor existente. Se adreseaza persoanelor responsabile cu coordonarea echipelor din „prima linie” (sefi restaurant, sefi receptie, sefi tura etc).

EXECUTIVE

Trainingul se adreseaza persoanelor din conducerea companiilor care doresc sa isi imbunatateasca abilitatile de leadership, management, motivare si inspirarea echipelor din subordine.

ORGANIZATIONAL

Pachet de servicii de consultanta adresate companiilor care doresc dezvoltarea unor strategii, procese si culturi organizationale pentru atingerea unor performante exceptionale in domeniul relatiilor cu clientii.

Obtine mai multe informatii sau o oferta personalizata legata de serviciile noastre dedicate imbunatatirii relatiilor cu clientii direct de la un reprezentant.

Cei care au lucrat cu noi au cateva caracteristici comune: au imbunatatit relatiile cu clientii, au crescut valoarea vanzarilor si frecventa de cumparare a clientilor, sunt impreuna cu noi de multa vreme. La cerere, cativa dintre clientii nostri cei mai reprezentativi au fost de acord sa iti raspunda oricarei intrebari legate de eficienta si calitatea trainingurilor noastre.

training relatii cu clientii alte

Altex Romania
(retail)

World Class Heath Academy
(fitness)

Cluj Hub
(event planner & hosting)

Nobil Sushi
(asian fusion delivery)