training

Training prezentare PowerPoint LC

La LC Learning & Consulting stim ca cel mai bun proces de invatare ajuta la obtinerea progreselor tangibile atat pentru participanti, cat si pentru companii. De aceea am ales sa cream trainingurile dupa principiul “centrat pe participant, bazat pe rezultate”. Din experienta noastra, am invatat ca pentru a obtine cele mai bune rezultate trebuie sa ne concentram pe nevoile, dorintele, temerile, problemele si trasaturile participantilor.

Daca mare parte din trainingurile din piata se concentreaza pe transmiterea si comunicarea informatiilor, noi am ales trainingul si transformarea participantilor (crearea unor schimbari in participanti astfel incat sa poata reproduce comportamentele invatate cu erori mai putine, viteza mai mare si in conditii mai solicitante). Urmarim ca participantii sa actioneze si sa obtina rezultate.

procesul de invatare v2

Training centrat pe participant, bazat pe performante

La LC Learning & Consulting stim ca cel mai bun proces de invatare ajuta la obtinerea progreselor tangibile atat pentru participanti, cat si pentru companii.

De aceea am ales sa cream trainingurile dupa principiul “centrat pe participant, bazat pe rezultate”. Din experienta noastra am invatat ca pentru a obtine cele mai bune rezultate trebuie sa ne concentram pe nevoile, dorintele, temerile, problemele si trasaturile participantilor.

Daca mare parte din trainingurile din piata se concentreaza pe transmiterea si comunicarea informatiilor, noi am ales trainingul si transformarea participantilor (crearea unor schimbari in participanti astfel incat sa poata reproduce comportamentele invatate cu erori mai putine, viteza mai mare si in conditii mai solicitante). Urmarim ca participantii sa actioneze si sa obtina rezultate.

Cum masuram rezultatele?

Avem un sistem propriu de evaluare a rezultatelor pentru a maximiza beneficiile oricarui participant care ajunge pana la nivelul 3 al modelului de evaluare dezvoltat de Donald Kirkpatrick. Sistemul functioneaza astfel:

– Cu trei saptamani inainte de training, se implementeaza un chestionar specific participantilor, manager si, in anumite situatii, clientilor acestora pentru identificarea nivelului de cunostinte pe temele trainingului.

– La finalul trainingului fiecare participant se va autoevalua din perspectiva cunostintelor dobandite, va crea un plan propriu de actiune si obiective SMART si va evalua trainerul.

– Dupa aproximativ opt saptamani contactam participantii si le cerem sa-si autoevalueze din nou cunostintele cheie obtinute, le sunt amintite planul de actiune si obiectivele stabilite fiind incurajati sa le atinga. Apoi vor fi intrebati despre cum li s-a modificat comportamentul.

CUSTOMER SERVICE VANZARI TIME MANAGEMENT PREZENTARI PPT ANTREPRENORIAT
Atitudine
Comunicare
Customer service
Delegarea sarcinilor
Fidelizarea clientilor
Gandire creativa
Influenta
Initiativa
Orientarea spre rezultat
Organizare si planificare
Persuasiune
Prezentare PowerPoint
Public speaking
Profesionalism
Rezolvarea conflictelor
Rezolvarea problemelor
Detalii Detalii Detalii Detalii Detalii