blog

8 greseli capitale ale unei prezentari in PowerPoint

8 greseli capitale ale unei prezentari in PowerPoint

Recent am participat la o mare conferinta regionala dedicata IMM-urilor la care au fost prezenti numerosi reprezentanti din domeniul public si privat. Printre invitatii care au sustinut cateva prezentari s-au aflat persoane cu functii importante in institutii de stat si bancare. Spre dezamagirea mea, insa deloc surprinzator, am asistat la o prima prezentare care incalca […]

Continue reading →

Ebook gratuit „11 pasi pentru un template PowerPoint si protejarea brandului tau”

Ebook gratuit „11 pasi pentru un template PowerPoint si protejarea brandului tau”

Atunci cand tu sau alte persoane din companie fac prezentari in mod uzual, exista riscul ca prezentarile facute sa fie atat de diferite, incat asupra clientilor si partenerilor sa se proiecteze imagini diferite ale aceluiasi brand. In aceasta situatie este esentiala crearea unui sablon (template) de prezentare in PowerPoint pentru a fi folosit de intreaga […]

Continue reading →

Consultanta pentru obtinerea de fonduri nerambursabile pentru tineri o lama cu doua taisuri

Consultanta pentru obtinerea de fonduri nerambursabile pentru tineri o lama cu doua taisuri

In ultima perioada am scris o serie de proiecte pentru accesarea de fonduri nerambursabile pentru tineri si am avut multe discutii cu diversi antreprenori care vor sau au atras aceste fonduri. Un lucru pe care l-am intalnit destul de des in cadrul discutiilor este legat de faptul ca dupa obtinerea fondurilor nerambursabile si implementarea proiectelor, […]

Continue reading →

6 lectii de customer service exceptional de la Starbucks

6 lectii de customer service exceptional de la Starbucks

In 2002, Christine Day, senior vice president la Starbucks, astepta relaxata rapoartele financiare pentru anul in curs in timp ce isi savura cafeaua cu arome fine de alune de padure si frisca. Si in acest an se astepta la o crestere constanta a veniturilor, la fel cum a fost in ultimii trei ani. Totusi o […]

Continue reading →

Comunica eficient si clar cu clientii

Comunica eficient si clar cu clientii

La unul din trainingurile noastre recente de Customer Service, un participant ne-a spus despre o experienta neplacuta cu un client pentru care nu gasea o explicatie. Situatia era urmatoarea: Datorita unei schimbari la aplicatia de evidenta a clientilor, nu stia sigur daca un client mai dificil isi reinnoise abonamentul sau nu si daca ceea ce […]

Continue reading →

4 pasi pentru livrarea unor servicii exceptionale

4 pasi pentru livrarea unor servicii exceptionale

Azi, mai mult ca niciodata, datorita recesiunii economice prin care trecem, fiecare client este important. Cand mii de firme pe glob isi inchid portile, furnizarea unor servicii exceptionale clientilor nu ar mai trebui sa fie considerate beneficii suplimentare. Pierderea unui client inseamna mult mai mult decat scaderea veniturilor, inseamna si o imagine stirbita. In vorbele […]

Continue reading →

Tehnica SPIN pentru finalizarea cu succes a vanzarilor

Tehnica SPIN pentru finalizarea cu succes a vanzarilor

Cei mai buni vanzatori din lume sunt maestrii in utilizarea tehnici SPIN. Aceasta tehnica presupune utilizarea a patru tipuri de intrebari pentru finalizarea cu succes a unei vanzari. Initial adresam clientului intrebari „situationale” pentru a culege informatii despre starea sa curenta. Apoi, intrebam clientul despre problemele cu care se confrunta pentru a identifica nevoile sale. […]

Continue reading →

Cum sa-ti folosesti creativitatea la potential maxim

Cum sa-ti folosesti creativitatea la potential maxim

1. Evita folosirea calculatorului deoarece acesta incurajeaza gandirea liniara sau convergenta si nu stimularea creativitatii. Softurile pentru prezentare nu au fost create sa ajute la generarea ideilor sau crearea figurilor, ci pentru centralizarea lor. 2. Foloseste metoda clasica: creionul si hartia. 3. Schimba mediul sau locul in care lucrezi de obicei. Mergi in sala de conferinte, dormitor, biblioteca […]

Continue reading →

15 strategii pentru controlul emotiilor

15 strategii pentru controlul emotiilor

Edward R. Murrow spunea ca singura diferenta intre un prezentator profesionist si unul incepator este ca cel profesionist si-a invatat fluturii (din stomac) sa zboare in formatie organizata. Emotiile, desi normale, pot sa-si puna amprenta intr-un mod negativ asupra prezentarii tale. Pentru un control mai bun asupra emotiilor iti recomandam urmatoarele sfaturi: Constientizeaza faptul ca […]

Continue reading →

7 intrebari pentru identificarea nevoilor audientei

7 intrebari pentru identificarea nevoilor audientei

Audientele sunt diverse si complexe. Cateodata mesajul trebuie sa ajunga la persoane de varste, venituri, credinte si experiente diverse. Alte prezentari au o audienta de nisa foarte restransa, care poate fi definita foarte clar (ex: agentii de vanzari din domeniul farmaceutic). Este foarte greu sa multumesti pe toata lumea cu o singura prezentare, insa satisfacerea […]

Continue reading →